[X] Poikaystävänne extyttöystävthän tulevat teitä tervehtimään ja naimaan, kun nukutte.
[X] Kaupungilla silmänne harhailevat uneksivasti jonkin muijan huuliin ja aivot ajattelevat, miltä hän näyttäisi nauraessaan.
[X] Kotona surffaillessasi netissä katselet mieluummin netissä vastaantulevien naisten kuin miesten kuvia.
[X] Pidät itsesi kunnossapitämisestä ja sixpäckistäsi, pidät nyrkkeilemisestä ja kroppasi on kuin hyvässä kunnossa olevalla pojalla ja harteillesi eivät kaikki kokoasi olevat T-paidat mahdu.
[ /] Sinulla on kielikoru tai haluaisit sellaisen.

Mä muistan sen, liiankin hyvin, kun mua nelosella ja vitosella kiusattiin; haukuttiin lesboksi, sanottiin ilkeitä asioita, huhuttiin, että mä kaivan pilluani etc. Miltä se SINUSTA tuntuisi? Pahalta silloin - mä olin helppo kohde kiusaamiselle; en sanonut mitään, en tehnyt mitään, en väittänyt vastaan ja olin kuitenkin jollain sairaalla tavalla riippuvainen ihmisistä jotka kiusas mua. Tai lapsiahan he olivat, ilkeitä sellasia. Kotiin päästyäni itkin. Eräänä päivänä kuitenkin aloin miettiä, että mitä ne sillä pillun kaivamisella tai räpläämisellä mahtovat tarkottaa ja kokeilin. Se tuntu hyvälle, yllättävän hyvälle. Jos he kerran jo kiusasivat tekemättömästä asiasta, niin miksi en tekisi sitä, kokeilisi? Eihän heidän tarvitsisi tietää, että teen niin oikeasti. Mietin, että onko se lesbomaista, jos pitää siitä nautinnollisesta tunteesta, jonka tekee itse itselleen. Nykyään tiedän tuohonkin vastauksen. En ole lesbo.

Tässä viimeisen vuoden aikana oon yllättäny itteni monesta tilanteesta, tänään viimeks haaveksimasta suutelevani parasta ystävääni miettiessäni miltä tuntuis suudella tyttöä. Onhan niin tullu joskus 7. luokalla tehtyä - päissään, eikä siitä jälkeenpäin ole muistona kuin valokuva. Siitäkin on jo 2 vuotta. Musitikuvalla voisin tehdäkin jotakin. Nyttemmin ei enää voi suudella tyttöä sen varjolla, että olisin päihtynyt. En juo, en polta enkä käytä muitakaan aineita. Haluaisin rakastella tytön kanssa. Tietää, miltä se tuntuu. Ehkä olen vain utelias tai sitten jotain muuta. Bisse?

Ei multa puutu tunteita poikia kohtaan mistään kulmasta katottuna - mä yksinkertaisesti rakastan poikaa, jonka kanssa seurustelen. Mutta luulen, että voisin myös rakastaa tyttöä ja tuntea sellasta seksuaalista vetoa tyttöjäKIN kohtaan. Tai itseasiassa tunnen sitä jo, olen tuntenut kauan. (Kuinka pitkään on kauan?) Kokemukset vain puuttuvat tyttöjen osalta lähes kokonaan. Tän kokosessa kaupungissa on turha alkaa kokeilemaan mitään, jos ei olekaan sitten valmis seisomaan sanojensa tai tekojensa takana. On vaikeaa juosta karkuun, enkä mä ole vielä niin vahva, että uskaltaisin jäädä paikalleni odottamaan, että minut saadaan kiinni. Toivottavasti jokin päivä - "sam dei".

minä+ tyttö+ poika= toteutumaton fantasia "saamm dei" :D