Ilta venähti vähän pitkäks, tuli taas käytyä kastelemassa kukkia... :'D Tosin en tajua miten tuo kulta jakso nousta töihin aamulla kaheksalta... Elinalle ja mulle tuli illalla joku ihme selkkaus puhelimes, mikä tais olla jopa kokonaan ihan mun syytä. En oo kauheesti viimeaikoina ollu tyttöjen kans ku nyt on tässä seurustelussa menossa joku vaihe tms. Taitaa purkautua nuo Qstock suunnitlematkin Ellun kans pahan kerran, no sillon kyllä on myös Samin siskon häät, että nokka kohti etelää joka tapauksessa!

Tänää olis mentävä kattoon tyttöjä riparille, Elinaa, Hennaa ja Riikkaa. Kuulema niiden kiusana siellä on meidän vanhoja luokkakavereitaki, sellasia kiekuvia poikia. Varmaan ihan kiva nähä niitki pitkästä aikaa. Tai sitten ei... Riippuu ihan siitä, et mite ne muhu nykyään suhtautuu. Vitosella niitten mielest mä olin lesbo ja maailman ihmeellisin ihminen - ja vaan sen takia, että leikin edelleen naapurin pojan kans pihalla. Mä tosiaan sain elää lapsuuteni, vaikka muut sitä kovastikin vastustelivat.