M: Don Huonot - Riidankylväjä

Heti nähtäessä se kyseenalasti oman luottamuksensa muhun ja katto, et mullois fritsu kaulassa - ja vieläpä tämän kuuluisan liuhuletti Topin tekemänä
. Mä luulin, että se pialaili - aika äkkiä se luulo katos. Mitäpä ihminen ei mustasukkasuutensa eteen tekis. Se fritsu, mikä mulla oli, oli - ei mitään. Sitten välähti, nimittäin kultapienen yläpäässä - "kuulostampa minä tyhmältä! luotan sinuun kyllä kultasein, sata prosenttisesti 24/7!" Se yritti halata. Työnsin sen pois. Olo oli taas kun vaaleenpunasella purkalla - kengän alle jääny.

Aamulla se sano unissaan: "Vaikka mä en tuntenu sua sillon viimekesänä vielä ja sä pidit mua kusipäänä, niin mä tykkäsin susta vilpittömästi ja ihan helvetisti! Vielä paremmalta kyllä tuntuu, että sä rakastat mua." 
Ei me mitään aamuaurinkoa tarvita kultaamaan edellisen illan paskafiiliksiä.